WOOOW JAG SKRIVER ;D

Hehe, jag skriver ju inte så ofta men nu gör jag det ;)
Najs, eller hur? Hehe...
Jag kommer inte fortsätta uppdatera här ändå, men kanske ibland när jag har tid och sånt..
Förresten så ni vet: På midsommar far jag till min mosters "torp"/stuga i Sthlm och sen far vi till mina kusiner och är där :D
LÄNGTAR! Och sen är det ju ganska snart examen, cirka 3 veckor, WOOHOO!!! :D
Jag längtar rätt så mycket (AAAAS MYCKET)
Gud, så sköönt det ska bli asså! SOMMAR SOMMAR, och sen i september så ska jag och Agnes kanske fara till Sthlm, kuuuuuul! :D
Haha, jag skriver rätt så mycket just nu, men det är kul! :P


Hehe, inte bästa bilden, men men! ;)

Kram mejj ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tjoo på dig//Kram mig;D

2010-05-20 @ 06:04:55
Postat av: Hilda Hilda Hilda Hilda ;D

HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHHAHA xD Tjoo på dejj med Cornyyyyyy :D

2010-05-25 @ 11:41:39

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ^^:
Kom ihåg mig?

Din mejladress (bara jag som ser):

Din superbraiga blogg heter?:

Vad har du på hjärtat?: