Positivare ;)

Förra inlägget var ju ganska så deppigt å så.. men nu tänker jag inte vara så ledsen längre, jag menar: jag kan ju ändå inte skippa operationen (om jag inte vill leva med sned och bruten arm) Så det är väl lika bra att tänka: Om jag gör operationen kommer jag inte ha bekymmer med armen mer :) Fast en negativ tanke finns kvar: Jag kommer ha gips i Sthlm :( Men men...
Vad gör ni?
Förresten: Operationen blir på måndag så jag far till Sunderbyn kl. 7.00 typ. Jag ska vara där 8.00 och operationen blir kanske 13.00 eller nåt sånt. Hoppas bara jag inte spyr lika mycket som förra gången! Jag ska be läkarna att få "inte-spy-medicin" hehe... Så jag slipper att spy (Uuuuew) Jag hatar att spy, bara jag hör ordet *** så blir jag illamående :P Haha! Nu ska jag fortsätta lyssna på låtar och chatta på msn, Russian Roulette<'3 Så himla bra låt!!

Puss på er! Hörs kanske på onsdag så berättar jag om The Operation ;)

Sorry för att jag inte lägger in nå mycke bilder

(långt inlägg)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du som velat att jag skulle lägga upp bilder på mig själv; nu finns det några bilder på min header! ;)

2010-02-12 @ 19:31:46
URL: http://louisetennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ^^:
Kom ihåg mig?

Din mejladress (bara jag som ser):

Din superbraiga blogg heter?:

Vad har du på hjärtat?: