Allt är skit!!

Jag mår så himla dålig, vill kräkas, har ont i huvudet och känner mej svimmfärdig! :(
Idag var jag hos ortopen och kollade armen och om sa att det var bra men dom ville ändå rönka för att se hur det såg ut... Och sen berättade dom att jag skulle bli tvungen att operera om hela armen, gipsa om..BÖRJA OM PÅ NYTT!! Ena benet i armen hade inte läkt, armen var sned och svullen... Operation till vecka alltså! :( Jag är så himla ledsen..det går inte att beskriva hur jag mår...Allt är skit!!

Jag tar nog en liten bloggpaus, pga. operation och jag har inte lust med det just nu.. Vill bara lägga mej ner och sova föralltid..
Men jag lovar att återkomma senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

SHIIT!!

2010-02-11 @ 15:47:49
URL: http://sannapetterssonnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ^^:
Kom ihåg mig?

Din mejladress (bara jag som ser):

Din superbraiga blogg heter?:

Vad har du på hjärtat?: