Vilma gästbloggar

Hej här kommer info:

ps. det är om mig

ps. F = Favorit

Namn: Vilma
Ålder: 11 ÅR
Bästa Vän: HILDA
F-Mat: PIZZA & TACOS
Idoler: Erik Hassle & Erik Grönwall
F-Affär: Lindex & H&M & min favvo GODISHUSET!!!!!!!! mums:)








Skolan: Idag har vi haft SO/NO i 10 min
sen engelska i 30 min
sen matte i 40 min
RAST
idrott 50min
RAAAST
svenska 15 min
LUNCH
träslöjd 80 hela minuter :(
Religon 50 min

SLUUUUUUUUUUT PÅ DAGEN

Vi slutade 14.35 :(

Namn: Princess (på pingvinen, haha)

Kram // hatar blodpudding VILMA <3



Kommentarer
Postat av: vilma

kommentera gärna:) MITT INLÄGG DET ÄR BÄTTRE ÄN HILDAS:)

2009-10-21 @ 14:49:46
Postat av: Mimmi

Söta lilla ledsna pingvinen : (((

2009-10-22 @ 19:01:40
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ^^:
Kom ihåg mig?

Din mejladress (bara jag som ser):

Din superbraiga blogg heter?:

Vad har du på hjärtat?: