Om man har tråkigt...

Vad står det i ditt nionde sms?
Har nyss radera alla så jag har bara 1 sms ;P
Vem ringde dig senast?
Mamma
Vad
har du för bakgrundsbild på din mobil?
Bild på mig xD
Vilket språk är din mobil?
Svenska
Vad heter din ringsignal?
Lady Gaga - Just dance
Hur många sms har du i din inkorg?
1 raderade alla nyss typ xD
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån ?
Raderat alla typ!!
Vem är din 13:e kontakt?
Mamma
Vem är din 20:de kontakt?
Victoria
Ogillar du nr 34?
Har inte så många än, hahahaha xD
Har du varit i hop med nr 1?
Agnes, neeeeeeeej!!!!!!!! Inte det inte!
Var ligger din mobil när du sover?
På mitt bord
Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Inte ofta
Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Jätte konstigt Det "känns" inget
Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Naee..
Hur många samtalsminuter har du ringt?
Vet inte???
Hur många mobiler har du haft det senaste året?
2 =)
Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Nope
Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
Har inte så många right know ;)
Vad står de i det senaste skickade sms:et?
Hm, typ inget Men jag måste gå nu
Vem är överst listan över missade samtal? 
Ingen :)
Vem är 6:a på listan över mottagna samtal? 
Ingen ;P
Vem är 2:a på listan över uppringda nummer? 
Elin
Hur mkt batteri har du?
65%
Vem är 8 på din kontaktlista?
Danni
Vem är den första på bokstaven G i din kontaktlista?
Har ingen på G ;P
Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Hilda
Den bästa låten på din mobil? 
Poker face
Den sämsta låten på din mobil?
Good vibe
Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
Rasmus xD
Hur mkt är klockan när du gör detta?
11.31

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du gillade, allt bra?

2009-10-15 @ 12:50:22
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ^^:
Kom ihåg mig?

Din mejladress (bara jag som ser):

Din superbraiga blogg heter?:

Vad har du på hjärtat?: