Tävla hos Foki om bästa priset ever!!!!

Nu har du chansen att vinna en Iphone med valfritt skal hos www.fokis.se (och jag som alltid velat ha en Iphone, hihi) priserna kommer från sidan www.mrgizmo.se :D Asså, tänk er att vinna en ALLDELES EGEN IPHONE!! Hur kul skulle inte det vara??! Jag skulle iallafall bli överlycklig!

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha det här skalet:

 http://www.mrgizmo.se/products/Hard-rubber-iPhone-3G-3GS-case-lady-pink.html (klicka där för att komma till Case Lady Pink)

Jag tänkte också visa er tävlingsreglerna:

Ni som har en blogg:

  • Välj ut det finaste iphone skalet som du kan hitta från Mrgizmo.se
  • Berätta i din blogg att du medverkar i en tävling på Fokis.se.
  • Länka till Foki, och till sidan med det snygga skalet som du hittade.
Ni som inte har en blogg:
  • Anmäl dig till Mr Gizmos nyhetsbrev (finns en ruta till vänster när du kommer in på sidan).
  • Motivera varför du vill vinna.

Kommentarer
Postat av: ami

imorn e jag hemma tror jag:P

du vet why:)



BIG HUGS from ami-be the best you can be!:)

2009-11-17 @ 20:02:24
Postat av: ami*

heej Hilda! när du läser detta... gå in på msn/ring mig

2009-11-18 @ 13:57:21
Postat av: ella

fin blogg!

är du med och tävlar? hoppas du vinner isf :)

2009-11-18 @ 17:38:46
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ^^:
Kom ihåg mig?

Din mejladress (bara jag som ser):

Din superbraiga blogg heter?:

Vad har du på hjärtat?: