New moon :)

Nu har jag sett New Moon :D Tack ni som kommenterade och sa att åldersgränsen blivit ändrad! Annars hade jag nog inte märkt det! :) Den var jätte bra! 12/10 (Den var bättre än 10, helt klart)


Det bästa med filmen:

Den var spännande och bra! Man levde sig in i filmen. Det var också ganska kul att Jacob hade klippt sig i mitten av filmen ;P Det vart riktigt stor skillnad! När varulvarna kom med det var extra spännande! :)

Det sämsta med filmen:

Ingenting var dåligt. Men när det var som bäst (nästan bäst ;P) slutade filmen.. 

Jag rekomenderar den verkligen!



Jag kanske kommer ta en liten bloggpaus i en vecka så ni vet (jag kanske ändå uppdaterar lite... vi får se) 


Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en ny bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-11-21 @ 18:05:24
URL: http://bloppiss.blogg.se/
Postat av: Vilma

asså om man har en blogg ska man väl blogga! så ta ej en blogg paus!!!!!!!!!!!!

2009-11-21 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ^^:
Kom ihåg mig?

Din mejladress (bara jag som ser):

Din superbraiga blogg heter?:

Vad har du på hjärtat?: