2009 är snart över..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bröt en arm och opererade mig
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag hade inga xD
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur!!!!!
5. Vilka länder besökte du? Inga, haha
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nää, vet inte..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13 Oktober
8. Vad var din största framgång 2009? Vet inte ;P
9. Största misstaget? Inget.. tror jag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp, brytit armen
11. Bästa köpet? MILO, MIN HUND!!!!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Vet inte
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja!!
14. Vilka sånger kommer alltid (inte alltid) att påminna dig om 2009? Kanske Poker Face (den har ju spelats sönder år 2009, hehe.. så den lär jag nog minnas) 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Typ likadant
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet ej
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet ej
18. Hur tillbringar du julen? Med Familjen
19. Blev du kär i år? Nej!
20. Favoritprogram på TV? Typ Idol
21. Bästa boken du läste i år? Vet inte
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte, det är såååå många!!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny Mobil :D
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja men jag blev nöjd ändå!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Badade, fikade, öppnade paket m.m
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vet inte
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Normal, tror jag ;P
29. Vad fick dig att må bra? Familjen, musik, vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet inte.. :O
31. Vem saknade du? Vet ej
32. De bästa nya människorna du träffade? I don't now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn ^^:
Kom ihåg mig?

Din mejladress (bara jag som ser):

Din superbraiga blogg heter?:

Vad har du på hjärtat?: